آپشن خودرو با برندهای وینبو و آنکل و کاسکا

  

آپشن خودرو با برندهای وینبو و آنکل و کاسکا

   

شرکت دهکده ی جهانی ارائه دهنده ی تمامی آپشن های خودروی سوزوکی گرند ویتارا به صورت فابریک می باشد. از آنجا که یکی از ثمرات بزرگ این شرکت ثبت اختراع ماساژور صندلی می باشد ، این اختراع همراه با آپشن هایی نظیر DVD کاسکا و سنسور دنده عقب و دوربین دنده عقب و...به صورت OEM در اختیار شرکت ایران خودرو ،بزرگترین شرکت خودروساز ایران ، گذاشته است.

DVD با مارک کاسکا بهترین و مرغوب ترین برند سیستم مولتی مدیا در ایران می باشد که شرکت دهکده ی جهانی وارد کننده ی انحصاری آن و آپشن های خودرو  با برند وینبو و آنکل می باشد ،این شرکت محصولات فوق را به بازار پخش نکرده است تا منحصرا عرضه ی آن را در دست خود داشته باشد لذا وجود این محصولات در بازار دلیل بر نامعتبر بودن آن محصول می باشد.

Dvd علاوه بر امکاناتی همچون پخش تلویزیون و رادیو و ... مجهز به کارت حافظه رهیابی نیز می باشد. نقشه ی منصوب  برای مکان یابی بر روی این سیستم، نقشه ی مگافورس است که جزو برترین نوع نقشه های موجود می باشد.این نقشه هر شش ماه یکبار به روز رسانی شده و برای اطلاع رسانی مشتریان،فراخوانی از طریق پیامک توسط شرکت انجام می شود.

شرکت دهکده ی جهانی ارائه دهنده ی آپشن خودروهایی نظیر سوزوکی گرند ویتارا، MVM X33، پرادو، FJ Cruiser ، لندکروز، راوفور، داستر و کولیوس می باشد.

برای خودروی سوزوکی همه ی آپشن های مرتبط موجود است .تمامی این موارد را می توان در سایت شرکت (www.otolux.ir) قسمت آپشن ها مشاهده کرد.

شرکت علاوه بر عرضه ی این محصولات خدماتی از جمله گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش و آموزش کاربری آپشن ها را نیز انجام می دهد. خدمات گارانتی شرکت به صورت  6 ماهه الی 2 ساله  ارائه می گردد.

شرکت دهکده ی جهانی در شهرهای بزرگ ایران همچون شیراز، اصفهان، کرمانشاه، اردبیل، مشهد، قم، تبریز،رشت، بیرجند، اهواز و ارومیه نمایندگی مجاز خود را برای ارائه ی محصولات و خدمات شرکت مستقر کرده است تا تمامی مشتریان درنقاط مختلف ایران بتوانند از این خدمات بهره بگیرند که تعداد این نمایندگی ها رو به افزایش می باشد.

شرکت برآن است که علاوه بر افزودن محصولات و نماینگی ها در کل کشور، محصولات خود را به شرکت ها ی معتبر دیگری نیز عرضه کرده تا خدمتی نیز به مشتریان آن شرکت کرده باشد.