جدیدترین رهیاب خودرو

  

جدیدترین رهیاب خودرو

امروزه یکی از مشکلات بزرگ افراد مخصوصا رانندگان پیدا کردن آدرس مقصد مورد نظر است از این رو با اتلاف وقت زیادی مواجه شده و و مستلزم به یافتن فردی آگاه به محله از میان عابرین و پرسیدن آدرس از وی می باشند که همین امر خود موجب سردرگمی و حتی پیمودن آدرس اشتباه می شود.

بدین جهت رانندگان می توانند بر روی dvd خودروی خود نقشه ی کل کشور را داشته باشند و در این صورت در هر جای کشور می توانند مقصد مورد نظر را بیابند.

کلیه ی خودروهایی که مجهز به دستگاه مولتی مدیایی می باشد  که بر روی آن محل قرار گرفتن کارت حافظه gps تعبیه شده ، امکان استفاده از نقشه مگافورس را دارند به همین سبب این نقشه قابل نصب بر روی خودروهای تویوتا، کیا، ایران خودرو، سایپا، رنو،پروتون، هیوندا و ... می باشد.

این نقشه برای خودرو های اصناف مختلف همچون رستوران ها، آژانس ها، شرکت های حمل بار، امداد خودرو، تمامی شرکت های پخشی و ... بسیار لازم است برای مثال در رستوران ها برای خودروهای پیک اغذیه و در آژانس ها روی DVDتمامی خودروهای موجود و....

شرکت دهکده ی جهانی تامین کننده ی به روز ترین و با کیفیت ترین نقشه در ایران به نام نقشه ی مگافورس، می باشد شرکت این نقشه را برای  DVD خودروهای سوزوکی گرند ویتارا به صورت OEM (فابریک) به شرکت خودروساز ایران خودرو عرضه می کند. این محصول همراه با گارانتی یکساله ارائه شده و هر 6 ماه یکبار به روز رسانی می شود.

همراه با نصب نقشه ، آموزش کاربری آن توسط پرسنل شرکت داده شده و همچنین یک نسخه فایل آموزشی کار با gps نیز در اختیار مشتریان قرار داده می شود.