آنتن دیجیتال تی وی برای تمامی خودروها

  

آنتن دیجیتال تی وی برای تمامی خودروها

با پیشرفت روز افزون علم وفناوری دگرگونیهای فراوانی در پیرامون محیط زندگی ما انسانها پدیدار شده است. از آن جمله دگرگونیها می توان به اختراع اتومبیل و تغییرات تکمیلی آن اشاره نمود . با امروزی تر شدن خودروها نیاز به دستیابی اطلاعات نیز در همه اماکن نیز امری لازم گردیده است . شاید در کمتر از ده سال قبل تنها لذتی که می توانستیم از یک رانندگی خوب  بیان نماییم , شنیدن موسیقی دلخواه خود در اتومبیل بود که آنهم با کیفیت مطلوب در همه جا مقدور نبود. در آن زمان کمتر کسی این را باور داشت که میتوان علاوه بر داشتن انواع موسیقی و شبکه های رادیویی در خودرو به تماشای زنده برنامه های تلوزیونی دست یافت .

کم کم با بروز شدن سیستمهای صوتی و تصویری واختراع ال سی دی تصویر هم به خودرو اضافه شد. اما این تصویر تنها یک تصویر ضبط شده بود و فکر این که بتوان سیگنالهای آنالوگ تلوزیون را برروی خودر داشته باشیم کسی به خود راه نمی داد. علت این مطلب هم نتوانستن ساخت تیونر قوی برای دستگاه های دی وی دی خودرو بود. کم کم با آمدن رقبای بیشتر در بازار محصولات خودرو فکر استفاده از تیونر آنالوگ نیز قوت گرفت و بصورت آپشن دستگاه های دی وی دی تیونر آنالوگ نیز در این دستگاه ها نهادینه گردید. اما از مشخصات این ایده تبلیغاتی,گرفتن تصاویری با بدترین کیفیت وعذاب آور بود که در خودروهای مجهز به سیستم دی وی دی کمتر کسی را می توانستید بیابید که تلوزیون تماشا کند. لازمه داشتن تصویر خوب در تلویزیون آنالوگ خودرو توقف کامل بود,در عین حال به موقعیت قرار گرفتن خودرو در خیابان نیز بستگی داشت.

با دیجیتال شدن سیگنالهای تلوزیونی دستگاههای گیرنده سیار تلوزیون نیز ساخته شد. نام تجاری این دستگاه ها آنتن دیجیتال میباشد. آنتن دیجیتال اتومبیل در حقیقت همان ستاپ باکس خانگی است و تفاوت آن با نمونه خانگی علیرغم تبلیغات بسیار سازندگان این ستاپ باکس ها (که آنها را از آنتن هوایی خانگی بی نیاز معرفی مینمایند) که درواقع  اینگونه نیست وآنتن هوایی حتما الزامی می باشد  وهنوز در پشت بام منازل جای ویژه خودرا مستحکم نگه داشته است  و با چرخش آنتن در اثر عوامل گوناگون تصویر نیز قطع میشود,گیرنده دیجیتال اتومبیل در حرکت نیز تصویر کاملا واضح خود را دارد.

در حقیقت گیرنده دیجیتال شرکت دهکده جهانی تیونر دیجیتال بهینه سازی شده توسط متخصصان داخلی این شرکت میباشد که با نصب این محصول بر روی خودرو این امکان برای شما بوجود میاید تا تصاویر بیست و یک شبکه تلوزیونی داخلی را با بهترین کیفیت دریافت دارید و از وجود مشکلاتی نظیر برفک دارشدن تصویر و غیره, تصویر تلوزیون شما را مبرا میسازد.

لازمه گرفتن تصاویر دیجیتال در خودرو ابتدا داشتن دی وی دی تصویری با امکان پذیرش ورودی صدا وتصویر (AV) میباشد,سپس میتوان باخرید بسته کامل آنتن دیجیتال از شرکت دهکده جهانی ونصب تخصصی آن در خورو که توسط متخصصین مجرب و دوره دیده این شرکت انجام میشود, می توان از تصاویری باکیفیت تلوزیون در تمامی شهرهای کشور پهناور ایران وتمامی جاده هایی که سیگنالهای صدا وسیمای ایران درآنجا وجود دارد بهره مند گردید.

مدت زمانی که نصب آنتن دیجیتال شرکت دهکده جهانی نیاز دارد درحدود چهل و پنج دقیقه است و لازم به یادآوری میباشد که نصب تمامی آپشنهای خودرو در شرکت دهکده جهانی به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان گرامی بصورت رایگان میباشد و تمامی لوازم فروخته شده در این شرکت تحت آزمایشات فنی کارشناسان با تجربه این شرکت قرار گرفته وتائیده فنی از واحد فنی(R&D)این شرکت را کسب نموده اند,که دلیل بر مرغوبیت این محصولات میباشد.

شما با نصب آنتن دیجیتال هم قادر به دریافت سیگنالهای پرقدرت تلوزیون خواهید بود وهمچنین قادر به دریافت تمامی شبکه های رادیویی موجود در کشور هستیدوبصورت مستمر از خدمات شرکت دهکده جهانی بهره مند میگردید.