×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 407

آخرین اخبار خودرو 13 مرداد 93

کاهش تقاضای خرید در بازار خودرو به دلیل عدم تغییر در قیمت خودرو های داخلی به گفته یکی از فروشندگان خودرو پس از تعطیلات بازار دچار رکود گردیده که احتمالاً تا پایان هفته ادامه پیدا کند.این در حالیست که آمارها نشان میدهد تولید خودرو در 4 ماه گذشته رشد 76 درصدی داشته است. 

خودرو سازی فیات و کرایسلر بر سر ادغام این دو شرکت به توافق رسیدند که در این صورت شرکت فیات پس از 115 سال کشور ایتالیا را ترک خواهد کرد و با نام دیگری در کشور بریتانیا فعالیت خود را آغاز می کند. 

شرکت فولکس واگن در فکر افزایش سهم شراکت با طرف چینی یعنی شرکت FAW     است که افزایش سهم این شرکت به 50%هزینه ای بالغ بر 5/4 میلیارد یورو برای این شرکت در پی دارد. 

بدهی  و دارایی خودرو سازان یکسان شد. غلامرضا سلامی (رییس شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران): با نوع ساختار مالی که در خودروسازان شاهد هستیم ، اگر حمایت مالی دولت وجود نداشته باشد منجر به اعلام ورشکستگی میشود. 

www.iranecar.com پرتال جامع خرید و فروش خودروهای دست دوم ارزان قیمت داخلی تا گران قیمت خارجی است که از زمان راه اندازی تا کنون بالغ بر 600 هزار خودر ثبت و به خریداران عرضه گردیده که حدوداً روزانه 350 خودرو   ثبت شده است.