×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 407

جدیدترین مدل بنز

جدیدترین مدل بنز

مرسدس بنز 2015 GLA، قدرت 208 اسب بخار را دارد و دارای سیستم 4Matic، قدرت جبهه ی چرخ جلو و محافظ پیشگیری از تصادفات که بطور اتوماتیک در مواقعی که سرعت بالای 65 مایل در ساعت باشد و تصادف قریب الوقوع تشخیص داده شود ترمز می کند. 

GLA 250 تا بهار 2015 فقط به صورت 4Matic خواهد بود که در این زمان نوع جبهه ی چرخ جلو آن به بازار فروش عرضه خواهد شد. علاوه بر قدرت اسب بخار 208،GLA 2 لیتری توربو انرژی گشتاور 258 Ib-ft مهیا می کند در حالی که یک سیستم هفت دنده ای قدرت را توزیع می کند. اگر تنضیمات آن آشنا به نظر می رسد دلیل آن این است که مدل CLA دقیقاً از چنین سیستم انتقال قدرتی برخوردار است.

کمپانی بنز این مدل را مناسب برای مسافت های سبک سرازیری می داند که بطور خودکار از ترمز در مناطق لیز و سرپایینی استفاده می کند. همچنین وضعیت "انحراف از مسیر" در مواقعی که خودرو از جاده خارج می شود، زمان بیرون از جاده بودن خودرو را به حداقل می رساند. GLA اولین وسیله ایست که در آن جدیدترین سیستم AWD 4Matic استفاده شده است و می تواند قدرت کامل به هر کدام از محورها بفرستد و نیز وزنی کمتر از سیستم خروجی داشته باشد.

GLA دارای تنظیمات کمک فنر MacPherson در جلو و سوسپانسیون چند شاخه ای در عقب است. هر چرخ دارای سه بازوی کنترلی و و یک بازوی عقبی است که نیرو های طولی و عرضی را از هم جدا کرده و منجر به رنندگی میشود که به گفته ی کمپانی بنز راننندگی راحت تر و قابل کنترل تر است چه در جاده و چه بیرون از جاده. بنز اعلام کرده که GLA می تواند مشکلات از کنترل خارج شدن وسیله در هنگام ترمزدر سطوح مختلف، چرخش های ناگهانی، و تغییر زاویه را از طریق سیستم کنترل کند.

دیگر سیستم های امنیتی شامل هشدار حواس میشود که در هنگامی که شخص دچار خواب آلودگی می شود سیستم هشدار به صدا در می آید. سیستم پارک خودکار، سیستم نقطه کور، و سیستم حرکت از لاین مربوطه از دیگر سیستم های امنیتی این خودرو هستند. 

در طراحی داخلی، GLA به نظر می رسد که طیف طراحی خودروهای کوچک مرسدس بنز در سال های اخیر را دنبال کرده است. پنج دریچه ی کولر به سبک SLS از میانه ی داشبورد بیرون زده اند در حالی که صفحه مانیتور همه کاره در بالا قرار دارد. فرمان 3 اسپوکی دارای 12 کلید کاربردی است که همه چیز از جمله رادیو،سیستم کنترل کروز، و سیستم مسیر یابی را کنترل می کند. لوازو داخلی وینیل "MB Tex" از نوع استاندارد بوده در حالی که نوع چرم آن اختیاری است.

قیمت GLA از 34225 دلار شروع می شود و G, GL, GLK, ML از کارنامه ی مرسدس بنز را به هم پیوند می دهد. نوع جبهه ی چرخ جلو که قرار است در آینده ای نزدبک وارد بازار شود قیمتی نسبتاً کمتر حدود 32225 دلار خواهد داشت.