×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 407

نگاه چینی به رالی

نگاه چینی به رالی

آیا یک عرضه کننده ی موتور چینی می تواند مسئولیت تامین قدرت ماشین های مسابقه را به دوش بگیرد؟ این سوالی بود که این هفته مطرح شد بعد از اینکه برند چینی و صاحب ماشین های ولوو، جیلی اعلام کرد که مسئولیت بخش مسابقه ی فرمول 4 فدراسیون بین المللی اتومبیل (FIA) را بر عهده خواهد گرفت. موتورهای دارای سیستم های سوخت رسانی طبیعی جیلی جهت معرفی جهانی در دور فرمول 4 آزمایشی جدید استفاده خواهند شد. این تصمیم جیلی را تبدیل به یکی از 4 برند سازنده ی موتور های تنظیم شده جهت مسابقات و تنها نام آسیایی معرفی شده در این زمینه می کند. فعالیت مسابقه ای جیلی از طریق شریک آن در زمینه ی موتورهای اسپرت، نارکار خواهد بود.

 

اتومبیلرانی با جیلی

موتور اصلی اکنون در ماشین های شاسی بلند جیلی GX7 و خودروی سواری Emgrand EC8 استفاده می شود. نوع مسابقه ی آن در مسابقات فرمول4 چین از سال 2015 معرفی خواهد شد. چین یکی از اولین کشورهایی خواهد بود که مسابقات فرمول 4 را معرفی خواهد کرد که در دراز مدت قرار است جایگزین فرمولا فرد (Formula Ford) شود. 

جیلی اعلام کرده که نارکار در زمینه ی سازمان دهی سری اتومبیل های مسابقه راه پیش را گرفته و اینکه موتورهای عرضه شده توسط جیلی را به دیگر سری های مسابقه ی فرمول 4 به عنوان "راه حل موتوری کاملا رقابتی" ارائه خواهد داد.