×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 407

کنترل آشوب با زره پوش جدید چینی

کنترل آشوب با زره پوش جدید چینی

زره پوش چینیدر اینجا خودرویی را معرفی می کنیم که طراحانش ایده های بسیار متفاوتی داشته اند. 

ممکن است ظاهر خودرو شبیه شوالیه های جنگجوی زمان قدیم باشد اما در واقع این ایده ی شرکت چینی بود که چنین زره پوش الکتریکی را روانه بازار کند. این خودرو که اسم آن به طویلی ظاهر آن است، "خودروی گشت الکتریکی کابین گرد زیجینگ کینگویان" نام دارد که ماه پیش در نمایشگاه ایمنی چین به نمایش گذاشته شد. 

ظاهراً دلیل اصلی طراحی آن کمک به پلیس ضد شورش بوده، با این تفکر که نیروی پلیس می تواند یک دید 360 درجه ای از داخل کابین کاملاً محافظ زره پوش از همه ی نقاط داشته باشد.

 

در صورتی که پنجره های شش ضلعی بی شمار آن قدرت دید زیادی را به افراد درون کابین ندهند و یا در صورتی که هوا بارانی باشد، زیرا فقط 2 برف پاکن وجود دارد، بر روی کابین گرد مانند آن دوربینی کار گذاشته شده تا دید کافی را به افراد داخل کابین بدهد. این خودرو از لحاظ استاندارد رتبه ی A را در بازار چین دارد به این معنی که خودرو این توانایی را دارد که از آتش گرفتن های تپانچه جلوگیری کند و نیز جای نشستن برای 2 نفر مهیا شده. 

در های خودرو دارای سوراخ هایی است که از طریق آن ها نیروهای پلیس می تواند اسلحه های خود را شلیک کنند و  سپرها نیز مجهز به پرتاب کننده های نارنجک های دودزا هستند.  پلیس حتی می تواند از این نارنجک های دود زا برای دیده نشدن در کابین استفاده کند.

 

زره پوش چینی

 

نیروی حرکت خودرو از یک موتور الکتریکی تک تامین می شود که با یک مجموعه باطری 15 کیلو واتی جفت شده.  حدی را که وسیله می تواند با یک بار شارژ شدن باطری طی کند تقریباً 74 مایل است و ماکسیمم سرعت آن زیر 80 کیلومتر در ساعت است.

 

این خودروی گشت بوسیله ی شرکت تکنولوژی وسایل دارای منابع انرژی جدید سوژو کینگوان که در شهر شرقی چین به نام سوژو قرار دارد ساخته شد.  

این شرکت ادعا می کند که پلیس علاقه ی خاصی به وسایل گشت کابین دار الکتریکی دارد، بنابراین ممکن است در آینده ای خیلی نزدیک تعداد زیادی از انها را در جاده های چین ببینیم.