×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 407

نگاهی به BMW X4

نگاهی به BMW X4

بی ام دبلیو X4 2015 یکی از انواع کوپه های آف رود سایز کوچک است که در نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک به نمایش درآمد.  

 

با تلاش برای جا بازکردن در بین مدل های مختلف بی ام دبلیو، این نوع جدید جایی تقریباً بالاتر از X3 و پایین تر از X6 دارد که  سری 4گرن کوپ بی ام دبلیو را در بغل می گیرد. با این همه تنوع محصولی، شاید طرفداران این سوال در ذهنشان باشد که X4 برای چه هدفی طراحی شده.   این مدل در واقع یکی از انواع X3 است که بر روی پلت فرم مشابه سوار شده هرچند که ارتفاع آن 36 میلی متر پایین تر است بنابراین از خاصیت آف رودی آن کم می شود. در این مدل جدید ارتفاع راننده نیز 20 میلی متر نسبت به X3 کمتر می شود و افراد صندلی عقب 28 میلی متر به کف جاده نزدیک ترند.

 

نوع نمایشگاهی این کوپه نشان می دهد که X4 نسبت به انواع استاندارد مشخصه های بهتری دارد که شامل کاپوت، سیستم کنترل متنوع، چراغ های زنون، دکمه گرم کن فرمان، چرخ های آلیاژی 18 اینچ، و سنسورهای پارک عقب و جلو می شود. 

در زیر کاپوت به جز دیزل چیز دیگری نیست، حداقل اگر نوعی که بازار اروپا ارائه شده را خریداری کنید. سیستم ورودی ایکس درایو 20B  (سیستم تمام چرخ محرک مخصوص بی ام دبلیو) قدرت 187 اسب بخار را با موتور 2.0 لیترتولید می کند که سوخت آن 53 مایل در هر گالون است.  

 

بی ام دبلیو 4بالاتر از همه مدل ایکس درایو 35d با قیمت 48990 پوند وجود دارد که 308 قدرت اسب بخار با موتور 3 لیتری تولید می کند. درمورد X4 این عدد به به 62 مایل در ساعت در عرض 5.2 ثانیه می رسد اما همچنان سوخت آن 47.1 مایل در هر گالون است. تمامی دیزل ها گیربکس دستی 6 سرعته دارند و رانندگی چهار چرخ محرک، هرچند که می توانید خودرو را تا 8 سرعت جا به جا کنید.

نتیجه اینکه این نوع یک خودروی بالاتر از سطح زمین است که در واقع کوپ دیزلی 4 در است و قیمت آن در حدود 7620 پوند گرانتر از X3 و 7170 پوند گرانتر از کوپ سری 4 است.