×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 407

سوزوکی سویفت SZ-L

سوزوکی سویفت SZ-L

در سال 2000 از سوزوکی سویفت رونمایی شد اما ریشه های این خودرو به سال 1983 باز می گردد که در آن زمان فقط ژاپنی ها آن را با نام سویفت می شناختند. نسل دوم سویفت در 2004 به بازار عرضه شد و نسل سوم و فعلی آن در سال 2010 به بازار آمد. با پیشروی به سمت مدل سال 2014، نوع خاص SZ-L نمای بیرنی فانتزی را تجربه می کند. عبارت "نوع خاص" معمولاً به نوعی که واقعاً متفاوت باشد اطلاق می شود. متاسفانه، این واژه در صنعت اوتومبیل زیاد استفاده می شود در حالی که ممکن است هیچ خاص بودنی در کار نباشد. بنابراین وقتی می شنوید که این مدل سوزوکی نوع "خاص" نام گذاری شده در حالی که واقعاً خاص نیست زیاد تعجب نکنید.

 

این نوع خاص سویفت البته برخی خصوصیاتی دارد که نوع استاندارد ندارد، بنابراین باید به سوزوکی در اینجا چند امتیازی بدهیم. سوزوکی در حالی سویفت را ارائه می کند که رنگ بدنه ی آن به متالیک 2 لایه ای تغییر یافته  و با رنگ های لاجوردی و سیاه کیهانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. هر دو رنگ با سقف سفید رنگی همراهند که البته با بال عقب جدید و آینه بغل های کناری جذابیت خاصی به این مدل "خاص" داده است. 

این مدل همچنین چندین ویژگی استاندارد دیگر نیز دارد که شامل سیست تهویه، پورت USB، بلوتوث، چراغ های روشنایی روز LED، و 7 اِربگ است. حدس ما بر این است که این ویژگی ها جزء پیشنهادات خاص مدل "خاص" هستند، اما اگر هم نباشند، حداقل این خوبیت سوزوکی را نشان می دهد که این پیشنهادات را ارائه دهد. 

قدرت سوزوکی سویفت از موتور دوگانه ی VVT 1.2 لیتری تامین می شود که قدرت 90 اسب بخار را تولید می کند. کمپانی می گوید که این مدل قدرتمند ترین نوع این کلاس محسوب می شود بنابراین ما هم به حرف کمپانی اعتماد می کنیم. مهمتر از همه اینکه، موتور مصرف سوخت فوق العاده ای دارد که ممکن در یک دور اروپایی 56.5 مایل را با یک گالون طی کند. ظاهراً در اینجا مشتری ضرری نمی کند زیرا با پرداخت پولی که بابت  مدل استاندارد سویفت می پردازد، خودرویی اسپرت تر نصیب خود می کند هرچند کمپانی صراحتاً اعلام نکرده که این خودرو دقیقاً چند قیمت می خورد اما گمانه زنی ها نشان از آن دارد که قیمت "خاص" با "استاندارد" تفاوت چندانی ندارد.