×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 407

کلاس های SL مرسدس بنز

کلاس های SL مرسدس بنز

کلاس های SL مرسدس بنز در واقع یکی از به یاد ماندنی ترین نام ها در تاریخ مرسدس است که تاریخچه آن به SL 300 افسانه ای برمی گردد که اولین بار در 1954 در جاده ها شروع به خودنمایی کرد. نسل های دوم، سوم و چهارم به ترتیب  در سال های 1963،1972، و 1989 معرفی شدند و همگی تغییرات عمده ای با خود به همراه داشتند. نسل پنجم SL در سال 2013 بیرون داده شد و در سال 2008 مرسدس نوع فیس لیفت آن را معرفی کرد.

و سرانجام در سال 2012نسل ششم کلاس SL در آتوشو بین المللی آمریکای شمالی معرفی شد و خیلی زود بر همگان روشن شد که این نوع خودرو نیازمند نوع فیس لیفت است تا آن را از کلاس ارزان تر SLK متمایز سازد. این پروسه ی تغییرات ما را به نوع فیس لیفت  SL می رساند که قرار است به عنوان مدل سال 2016 معرفی شود. در اینجا به برخی از ویژگی ها و شایعات در مورد این فیس لیفت کلاس SL اشاره می کنیم.

 

عکسی که از این مدل مشاهده می کنید یک نوع آزمایشی را نشان می دهد ولی چیزی که مشخص است این است که چراغ های جلو لوله ای شکل نشان می دهند که این مدل آزمایشی قرار است در آینده تجدید نظرهایی در مورد آن صورت گیرد. چراغ های جلو اینگونه به نظر می آیند که بدون هیچ تغییری از کلاس S اتخاذ شده اند، که این پاسخ خیلی از سوالات را درمورد پایین بودن هزینه ی راه اندازی آن را می دهد.  این مسئله شک در مورد این نکته که این کلاس خیلی شبیه کلاس S  هست را از بین می برد. 

تغییرات دیگرکه البته در این تصاویر خیلی واضح نیست شامل تغییراتی  در کاپوت، گارد، سپر جلو، سپر عقب، چراغ های عقب، و خروجی های اگزوز می شود. تغییرات اصلی در طراحی آن است که اغلب از کلاس S کوپه گرفته شده مانند چراغ عقب های نازکتر. 

داخلی

با این تغییرات بیرونی که ذکر شد، پیش بینی اینکه برای داخلی کلاس SL چه چیزهایی ممکن است مرسدس در چنته داشته باشد سخت است. احتمال می رود که تغییرات داخلی در مقایسه با کلاس S خیلی زیاد نباشد اما این را مطمئنیم که تغییرات با توجه به کلاس S اعمال خواهند شد.

 

پیشاوری 

اطلاعات در مورد پیشاوری SL 2016 فعلاً مخفی باقی مانده اما احتمال می رود که در آینده ای نزدیک منابع تغذیه ی الکترونیکی مشابه چیزی که امروزه داریم را مرسدس را ه انداری کند. احتمالاً همچنان موتور 3.0 لیتری بی توربو V-6 را در انواع  SL400 و موتور 4.7 بی توربو V-8 را در S550  ببینیم، اما قدرت خودرو ممکن است از قدرت فعلی 329 اسب بخار و 429 پونی کمی بالاتر رود. در مورد AMG(بخش تولید خودروهای با عملکرد بالای مرسدس بنز) موتور 5.5 لیتری بی توربو رانندگی SL63AMG را به عهده دارد و یک 6.0 V-12 لیتری رانندگی SL65AMG را عهده دار است.