×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 407

آلفا رومئو جولیا 2015

آلفا رومئو جولیا 2015

آلفا رومئو جولیا خودروی جم جوری بود که بین سال های 1962 و 1978 به صورت سدان و استیشن تولید شد. این خودرو به صورت انواع مختلف تزئینی و در دو نوع بنزینی و گازوئیلی به بازار عرضه شد. علاوه بر سدان و استیشن، آلفا رومئو چندین کوپه و کنورتیبل شیک را تحت نام جولیا معرفی کرده است. دیگر خودروهای سری جولیا شامل ماشین مسابقه ی TZو کوپه ی اسپرت GTA می شود.

 

 

بعد از بودن بیش از 35 سال در لیست بهترین ها، جولیا مونیکر در حال بازگشتی خارق العاده به سری آلفا رومئو است. همانند نیاکان خود، جولیای جدید وارد بخش انواع خودرهای جم و جور خواهد شد که در حال حاظر تحت سیطره ی سری های BMW و Audi A4 است. جولیای مدرن که قرار است اواخر سال 2015 خود را در معرض دید قرار دهد و فروش آن در سال 2016 خواهد بود، نشانگر بازگشت آلفا رمئوی چهار چرخ متحرک است. به نظر می رسد بعد از وقفه ای طولانی، شرکت تصمیم بر این دارد که آلفا رومئو جولیایی که در سال 1992 تولید آن متوقف شده بود را دوباره از سر گیرد. مدل جولیا قدرت مند ترین نوع محسوب می شود که موتور توربو شارژ 3.0 لیتری V-6 با 503 اسب بخار را دارد.

آلفا رومئو جولیا 2015 ماشین اسپرت

در مورد جزئیات داخل کابین جولیا اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما چیزی که واضح است این است که آلفا 2015 همه چیز را دم دست راننده قرار خواهد داد. این نوع چیدمان بیشتر در نوع 4C دیده می شد، اما در دیگر محصولات مانند جیولیتا ((Giulietta و حتی میلتو(Mito) نیز مشهود است.از انجایی که جولیا تمرکز روی لوکس بودن و عملکرد دارد، انتظار می رود که کابین با چرم زیاد، آلکانترا و فیبر کربن تزئین شده باشد. صفحه داشبورد و کنسول میانی همگی گویای این خواهند بود که جولیای جدید غرق در تکنولوژی های مختلف خواهد بود. یکی از مسائلی که بیشتر به چشم می آید راحتی و آرامش فوق العاده در کابین است. مدل جولیا لیموزین نیست اما صندلی ها مناسب 5 نفر خواهد بود و صندوق عقب نیز فضای کافی خواهد داشت. همانند سری BMW3 ، فضای شخصی در قسمت پشت به اندازه ی کافی مهیا خواهد بود به نحوی که بچه ها از بودن در خودرو بیشتر لذت خواهند برد. خبر مهم این است که آلفا رومئو ماشین اسپرت ی که در حال برگشت به منشاء RWD است. گفته می شود که جولیا بر اساس پلت فرم مازراتی گیبلی خواهد بود و با تعدادی از آپشن های موتوری به بازار خواهد امد. انتظار میرود آپشن های دیزلی همانند 4سیلندر 1.6 و توربو دیزل 3.0- V-6 لیتری موجود باشند که دومی بر اساس اکودیزلی است که در خودروهای تولیدی کرایسلر مشهور شدند.از نظر عملکرد، موتورهای گازوئیلی V-6 به کار خواهد رفت که سایز انها از 2.5 لیتری تا 3 لیتر متغیر است. انتظار این را داشته باشید که خروجی توربوشارژ تا 300 اسب بخار افزایش پیدا کند.می توان گفت موتور جولیا در واقع موتور 8سرعته ی مدل ZF همیشه محبوب است که باعث می شود تغییر دنده در اتوبان ها براحتی انجام گیرد. همچنین احتمال دارد که آلفا آپشن خودرو AWD بر روی مدل های جولیا که دارای عملکرد بالاتری هستند ارائه دهد.