×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 407

تمایل رانندگان به خرید سیستم های پخش مدرن

تمایل رانندگان به خرید سیستم های پخش مدرن

اهمیت خدماتی همجون رهیابی، اطلاعات ترافیک و جستجوی محلی در جاده ها روز به روز پر رنگ تر می شود. به همین دلیل خودروسازان به شدت در حال اضافه کردن ای قبیل برنامه ها به خودرو ها هستند.

موسیقی: موسیقی اولین تکنولوژی الکترونیک بود که وارد ماشین شد. امروزه راههای بیشتری از گذشته برای گوش کردن به موسیقی در ماشین هست.AM ،،FMو حالا HD، رادیو ماهواره،CD ،DVD و هارددرایوها، وسایل پرتابل که توسط USBکار میکند ،ورودی های کمکی،و کارت SD نیز اضافه شده اند. مهم نیست چند منبع موسیقی در ماشین خود دارید، انها تا زمانی لذت بخش هستند که از سیستم استریو مناسبی پخش شوند.

 

 

خبرخوب این هست که این روزها سیستم های پخش در اتومبیل هابهتر از همیشه هست واز گران ترین ها همجون سیستم صوتی دیجیتال شرکت Bang olufsenتا ارزان ترین آپشن ها همچون بعضی سیستم های پخش در خیلی از ماشین های کیا از کیفیت کافی برخوردارهستند.

 

رهیاب: دانستن اینکه چطور به مقصدتان برسید در رانندگی حیاتی هست. به همین دلیل هست که سیستم های هدایتگر یا راهبری در ماشین جایگزین نقشه های کاغذی شده اند. این سیستم ها شما را از سریعترین مسیر به مقصد راهنمایی می کند.اطلاعات ترافیکی در لحظه ، جستجوی محلی و سازگاری با دستگاهای قابل حمل از جمله امکانات جدید این سیستم هاست. انها همچنین نقشه جغرافیای گوگل را اریه می دهند ونیز اطلاعات پارکینگ که به راننده اجازه می دهد مکان مناسب برای پارک را از قبل پیدا کنند را فراهم می کنند.

 

بلوتوث: تکنولوژی بی سیم در ابتدا فقط برای تلفن هندزفری طراحی شده بود اما تا قابلیت پخش موسیقی از یک دستگاه قابل حمل پیشرفت کرده است. همچنین به عنوان ارتباط بین سیستم سرگرمی خودرو و برنامه های طراحی شده روی گوشی هوشمند راننده عمل می کند. یک سیستم بارز سیستم sabura Stalink هست که از ارتباط بلوتوث برای ویژگی های همچو اخبار، وضع هوا، پخش موسیقی و حتی فیس بوک استفاده می کند.فراموش نکنید قابلیت سازگاری بین موبایل و ماشینتان مسله مهمی است. در واقع زمانی که ماشین جدیدتان را امتحان می کنید مطمین شوید که وقت کافی برای تست تکنولوژی داخل ماشین گذاشته باشید. سردر اوردن از عملکرد سیستم سرگرمی، فهمیدن اینکه جه برنامه هایی (تلویزیون دیجیتال)در دسترس هستند، چک کردن منابع موسیقی، وارد کردن یک مسیر ازمایشی به سیستم رهیابی ماشین و تنظیم کردن تلفن همراهتان با ماشین از طریق بلوتوث و برقراری چند تماس از جمله کارهایی است که باید در ابتدا ازمایش کنید.