لوازم جانبی هایما اس 7 جدید

  

لوازم جانبی هایما اس 7 جدید

هایما اس 7جدید ( مدل قدیمی آن هایما 7 نامیده میشد بدون S) در نمایشگاه خودروی شانگهای در آپریل به معرض نمایش گذاشته شد. این خودروی چینی با فناوری VVT به موتور دو لیتری مجهز است که 148 اسب بخار قدرت و 160 نیوتون متر گشتاور تامین می کند. تمام مدل های این خودرو تک دیفرانسیل است و دارای گیربکس پنج دنده اتوماتیک یا دستی که گیربکس اتوماتیک آن قابلیت تعویض دنده به صورت دستی را نیز دارد.

لوازم اسپرت هایما اس 7 

طراحی اسپرت خودرو به ویژه طراحی عقب آن کمی این شاسی بلند را از سایر چینی ها متمایز کرده است. اضافه کردن چراغ هایی شبیه BMW نیزحس اسپرت تری به ماشین می دهد. کاسه چراغ جلو خودرو هم تزیین شده با دی لایت و دارای راهنمای LED است که خودرو را زیباتر جلوه می دهد. تودوزی چرم مصنوعی با کیفیت با رنگ مارون، زیبایی داخل کایبن را تامین می گند. از دیگر آپشن های این خودرو می توان فرمان برقی EPS، سان روف، آیینه حساس به نور، سنسور پارک عقب ، دوربین دید عقب، سنسور باد لاستیک،;سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم ورود keyless ،و کروز کنترل را نام برد. علاوه بر این، مجهز بودن خودرو به چهار ایربگ از آپشن خودرو های منحصر به فرد این خودرو در مقابل رقیبانش است.

فضای باز و مناسب کابین نیزیکی از ویژگی های مثبت این خودرو است تنها نقص آپشن این خودرو عدم قابلیت پخش DVD و CD توسط سیستم صوتی و تصویری آن است و تنها راه ارتباطی آن AUX و USB و در نهایت بلوتوث است. این سیستم با یک نمایشگر هفت اینچی لمسی همراه می شود که تصاویر دوربین دید عقب و پخش USB و بلوتوث در آن قابل مشاهده است. این شاسی بلند با قابلیت نصب آپشن رهیاب ماهواره ای امکان استفاده از جدیدترین نقشه ها و مسیرها را برای راننده فراهم می آورد.

برای مشاهده لوازم جانبی اسپرت هایما S7 به این لینک مراجعه کنید.