×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 407

رنو کولیوس اسپرت

رنو کولیوس اسپرت

رنو کولیوس که در ابتدا به عنوان یک خودروی مفهومی د ر نمایشگاه خودرو ژنو در سال 2000 رونمایی شد توسط شرکت رنو طراحی و کمپانی نیسان آن را توسعه داد . کولیوس در واقع اولین شاسی بلند رنو است . این خودرو با ظاهری زیبا و نیز آپشن های رفاهی و ایمنی در سالهای اخیر طرفداران زیادی به دست آورده است. کولیوس در سه مدل Experssion ، Bose Premium و Base موجود است که در واقع Base Premium جایگزین مدل Privilage شده است .

 

موتور این کراس آور چهار سیلندری 170 اسب بخار تولید می کند و بالاترین امتیاز استاندارد را کسب نموده است.این خودرو با اکسل AWD در ازای سه حالت HWD LOCK و 2WD و Auto است که متناسب با وضعیت جاده تغییر می کند . همچنین دکمه ی 4WD LOCK در این خودرو برای تنظیم خودرو در حالت های مختلف از سطح زمین در سرعتهای پایین 40 کیلومتر بر ساعت تعبیه شده است. آپشن Auto نیز این امکان را فراهم آورد که عمل انتقال قدرت و تقسیم گشتاور بدون دخالت راننده انجام گیرد.

 

سیستم ترمز کولیوس شامل TCS ، ABS و EBD است که با سیستم کمک الکترونیکی BA قابلیت ترمز پارک الکترونیکی را دارد و در مواقعی که نیاز است خودرو در کوتاهترین زمان ممکن، متوقف شود این سیستم وارد عمل شده و بطور اتوماتیک ترمز می گیرد.بخاطر 16 سوپاپه بودن خودرو و کار کردن با سیستم انتقال قدرت CVT در هنگام انتخاب دستی و تغییر دنده اتوماتیک ، کولیوس با کمترین تکان و وقفه عمل کرده و این باعث کاهش چشمگیر مصرف سوخت می شود. این کراس آور با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در9ثانیه ، قابلیت رسیدن به حداکثر سرعت 185 کیلومتر بر ساعت را دارد.

 

بعضی از آپشن های اسپرت خودرو این کراس آور فرانسوی شامل : 6 کیسه هوای ایربگ ، سیستم کنترل پایداری ESP که باعث انتقال نیرو به چرخ های درگیر با سطح زمین و کنترل بهتر خودرو می شود، سقف پانوراما ، صندلی های چرم ، سیستم استارت دکمه ای ، سنسورهای هشداردهنده موانع جلو و عقب ، حسگر باران ، آپشن کنترل آب و هوای رینگ های 18 اینچی ، سیستم صوتی با قابلیت کنترل از روی فرمان اتوماتیک ، کروز کنترل که در کنترل سرعت نقش بسزایی دارد ، Headrest یا مانیتور پشت صندلی عقب با قابلیت تنظیم ارتفاع درنقطه های مختلف ، ورودی USB و iPOD ، آینه های جانبی برقی و نیز آینه وسط الکتروکرومیک است که با تاریکی هوا به تدریج تیره می شود تا چشمان راننده درحین رانندگی اذیت نشود.

 

جدیدترین آپشن کولیوس ، آینه ی کنترل کودک است . این آینه که در قسمت بالای سمت راست خودرو ، تعبیه شده است ، امکان کنترل فضای صندلی عقب را برای راننده فراهم می کند.صندلی های عقب نیز قابلیت پشتیبانی صندلی کودک را دارند و نیز مجهز به گرم کن هستند.قابل ذکر است صندلی برقی راننده نیز از آپشن های پرطرفدار ، این خودرو است، این صندلی قابلیت تنظیم تا رسیدن به وضعیت دلخواه را دارد. به خاطر فضای باز عقب خودرو و طراحی صندلی ها با قابلیت خواباندن ، فضای زیادی دراختیار صاحب خودرو قرار می دهد.این خودروی فول آپشن در بازار داخلی کشور کره نیز با یرند سامسونگ (QM5) عرضه می شود و در کشورهایی همچون روسیه و هند نیز در حال تولید شدن است. کسب 5 ستاره ایمنی از EURO N CAP و ظاهر ساده و در عین حال هیجان انگیز آن از عوامل موفقیت این خودرو بوده است.

 

برای مشاهده ی آپشن های رنو کولیوس ، اینجا کلیک کنید. برای سفارش آپشن ها با شماره 02144454627 یا 09212838295 تماس حاصل فرمایید.