×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 407

تاریخچه خودروی سوزوکی

تاریخچه خودروی سوزوکی

شرکت خودروسازی سوزوکی در سال 1909 توسط میشیوسوزوکی در ژاپن راه اندازی شد و تا سال 2010 جز ده کشور برتر جهان در تولید تعدادزیاد خودرو بوده است. این کمپانی هم اکنون در بیش از 192 کشورجهان فعالیت دارد و بعد از هوندا، نیسان و تویوتا چهارمین خودروساز بزرگ ژاپن است.موتور این خودرو 169 اسب بخار قدرت و 227 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این خودروی دو دیفرانسیل 4 حالته می تواند به راحتی نسبت به وضعیت جاده، انتقال قدرت بین چهارچرخ خودرو را تنظیم کند.

 

سه حالت قابل تنظیم این خودرو به شرح زیر است:

 

حالت 4H Lock برای جاده های غیرمسطح و برفی حالت 4L Lock برای جاده های خیلی ناهموار و سخت حالت 4H برای جاده های عادی( خیابان ها و بزرگراه ها)حالت N برای حالت های خلاص گرندویتارا با بدنه یک تکه که قالبی یکپارچه دارد و باعث شده است ارتفاع کلی آن از زمین کم شود فضای دلباز و بزرگی را برای کابینش فراهم آورده است و امکانات و آپشن هایی ایمنی، رفاهی در نظرگرفته شده برای این خودرو آن را به عنوان یک خودروی لوکس در بازار معروف کرده است.

 

از جمله آپشن های در نظرگرفته شده برای این خودرو عبارتند از: شش ایربگ، دو ایربگ برای راننده و سرنشینان کنار راننده، دو ایربگ مخصوص سرنشینان جلو، دو ایربگ در ستون ها برای سرنشینان جلو و عقب، سیستم ترمز ABS، سیستم Break Assist ، سیستم قطع اتوماتیک سوخت، ستون های ضربه گیر نصب شده در سقف خودرو، کروزکنترل، استارت کیلس، دوربین دید عقب ، سیستم صوتی با قابلیت کنترل از روی فرمان، GPS ، مانیتور 7 اینچی تمام لمسی ، آپشن گرمکن صندلی های جلو و نیز مانیتورهای پشت سری.

 

قابل ذکر است سوزوکی گرند ویتارا مجوز استاندارد تست تصادف دنیا ( EuroNCAP) را با امتیاز بالا کسب کرده است. از دیگر نقاط مثبت این خودروی ژاپنی مصرف سوخت2.4 VVT است. این یعنی چیزی فقط برابر با 8.9 لیتر در صد کیلومتر است.

 

شرکت دهکده جهانی- تاریخ درج خبر : 1394/11/27