×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 407

بی وای دی E6

پانی خودرو ساز بی وای دی که دهمین خودروساز چینی به شمار می رود. از شاسی بلند بی وای دی E6 که در واقع بهتر است آن را در گروه ون ها قرار دهیم رونمایی کرد.

طول این مینی ون 4560میلی متر،عرض آن 1822 میلی متر وارتفاع آن 1645 میلی متر است .فاصله بین دو محوری آن نیز حدود 2830 میلی متر است.

 

این ون ازیک پیشیرانه ی محرک تمام الکتریکی از نوع مگنتی بهره میبرد که با برخورداری از باطری های 6/.4کیلو وات برساعت توانایی تولید 121 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور را دارد. این خودرو ی تمام الکتریکی با هر بار شارژ می تواند در حدود 400 کیلومتر رانندگی کند. جالب توجه است باطری های این خودرو برخلاف دیگر باطری های موجود تنها حدود 2ساعت زمان برای شارژنیاز دارد یعنی حدود 6 ساعت کمتر از زمان مورد نیاز برای شارژ باتری ها با ولتاژ استاندارد.

ازجمله آپشن های رفاهی این خودرو می توان به سیستم عیب یاب اتوماتیک خودرو،کلید هوشمند، اسپویلر سقفی ،چراغ راهنمای جدید مجهز به رفلکتور ،آینه های جانبی برقی و گرمکن ،پدال های گازتمام الکترونیکی ،چراغ های هالوژن جلوی خودرو ، مانیتور تمام لمسی به همراه سیستم مولتی مدیا ، دنده الکتریکی ونیز سیستم کنترل مقدار شارژ روزانه ی خودرو اشاره کرد.

سنسورهای پارک به همراه قفل مرکزی وکمربند ایمنی پیش کشنده و نیز کیسه های هوا وسیستم های ترمز کمکی هیدرولیکی وESPنیز از مجله آپشن های ایمنی این ون چینی به حساب می آیند.