×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 407

رولزرویس (ریس)

رولزرویس (ریس)

افرادی که همزمان خواهان قدرت ، سرعت و زیبایی به طور یکجا در بدنه این خودروی قدرتمند هستند رولزرویس انتخاب شایسته ای خواهد بود. به کارگیری فولاد در بدنه این خودروی قدرتمند آن را کمی شبیه فورد موستانگ جلوه می دهد. البته رولزویس (ریس) به طور کامل عایق بندی شده است و این مانع نفوذ صدا به داخل کابین می شود.

درب های این خودروی مجلل نیز به طور برقی و با کمک یک موتور برقی بسته می شوند.همچنین این خودرو با مجهز بودن به سیستم تعلیق بادی توانایی تنظیم ارتفاع اتوماتیک را دارد ومجهز به سیستم کنترل بادی رول نیز است.

 

صندلی های تمام چرم که بهترین چرم دنیا استفاده شده است و نیز استفاده از چوب مخصوص کنادل در داشبرد زیبایی منحصر به فردی به داخل خودرو داده است.

ریس واردی پیشرانه 12 سیلندری است و گیر بکس 8 دنده اتوماتیک آن که ساخت کمپانی ZFآلمان است به GPSمتصل است و با توجه به اطلاعات لحظه به لحظه مسیر تا مقصد دنده را به طور اتوماتیک عوض می کند.

موتور این خودروی کلاسیک به روز ، 12 سیلندر 7 شکل است که 6.6 لیتر حجم دارد و به دو عدد توربو شارژر مجهز است.

این سوپر لوکس توانایی تولید 624 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور را دارد و توانایی گرفتن شتابی صفر تا صد در مدت زمان تنها 4.6 ثانیه را دارد.

رینگ های 20 اینچی خودرو ، نمایی اسپرت به رولزرویس ریس کلاسیک می دهد طوری که این خودرو را همزمان مورد پسند جوانان و میانسالان می کند.

تنها ایرادی که می توان از این قالیچه تندرو و سحر امیز گرفت مصرف بالای بنزین آن است به طوری که حدود 13.8 لیتر در هر صد کیلومتر به میانگین مصرف بنزین آن است.